torsdag 4 juni 2009

Vad händer...

Inatt hände det nåt som inte har hänt innan...
Kl. 02.00 satte det igång...sammandragningarna, och två timmar senare låg jag med ansiktet ner i toastolen och kräktes upp allt jag ätit under dagen....En timme efter det va det dax att tömma magen, fanns det nåt kvar liksom- jodå...!

Kl. 05.25 satte jag mig i ett varmt bad, hade frossa...Frös som satan! Och det har jag då inte gjort under hela min tjockistid, snarare tvärtom...
När kl. blev 07.00 stannade allt upp och jag fick sova ett par timmar, dock ganska så ont i magen...Kan inte äta nåt, dricker bara vatten....Totalt utmattad är jag, och ibland kan jag varken sitta, ligga eller stå....
Kl. 12.00 kom det en kräkrunda till, och lillbusen i magvärlden har jag aldrig upplevt så orolig under hela graviditeten...

Tänkte jag ska ringa min barnmorska kl. 13...Det kan ju likagärna va nån flunsa på gång, men jag är hemskt orolig i kroppen...känns inget vidare...

Nåväl, fortsättning följer...måste lägga mig ner, allt snurrar!!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar