söndag 21 juni 2009

Packad och klar!


Och nu så va väskan packad...Vet inte varför jag har väntat, en del packar ju långt innan...
Första gången packade jag mycket tidigare, men det va ju som sagt första gången, och alla packar nog väskan långt innan första gången...
Inhandlade lite "lyx" idag, allt från goda krämer till dyr rakhyvel...skulle bara handla "lite" sa jag till mannen när jag tog silverbilen och styrde kosan mot Maxi...
Kalaset blev 1 100 kr, och det va en del av mitt "lyxpaket" som jag stoppat i bb-väskan...Men det är jag värd, jag ska lukta godast på hela avdelningen, och va så fräsch så fräsch när jag lämnar allt bakom mig...
Det är svårt när man ska tänka på att ha "matsäck" med sig till sin andra hälft...Sist vi åkte för att föda barn, stack han inom och handla en massa choklad och cola....Stackars han att det tog över 30 timmar att föda...
Den här gången handlade jag en jättestor påse med all världens choklad och skumbilar och cola...ALLT ligger i väskan, och han blev så glad över sitt "förlossningsgodis"...Har inga funderingar på att ligga och föda så länge den här gången, förhoppningsvis ska det gå fortare!
Sen har ju mannen min ansvaret på sig att åka hem till vårt andra barn och informera han om lillebrors födelse, och förbereda han inför första kärleksmötet...
Spännande ska det bli!!!!

6 kommentarer:

  1. Lycka till nu ;) Längtar tills jag får se bilder på godingen :) Kram!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till gumman!!
    Du hör väl av dig på nåt sätt när lillebror ploppat ut?
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Ja herregud, klart jag hör av mig!! Det vore ju illa annars..;-)
    Har börjat känna lite återkommande mensvärkar nu, men vet inte om det bara spökar...Får hoppas på att det är sant, och att han vill ut nu...Puss

    SvaraRadera
  4. Ha,ha,ha...ja,så småningom lär jag ju få veta..men jag tänkte mer sådär när det är färskt ;-)...som en av dom NI ringer till och inte som en jag får höra det av från någon annan..ja,du förstår vad jag menar!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  5. Åhh,det låter spännande,håller tummarna hårt på att det är på G då!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. jag kommer ringa runt! så fort läget är över, promise:-) Kramen

    SvaraRadera