tisdag 23 juni 2009

Inatt inatt...


Lyssna nu på mig bebis, inatt behöver du inte vara rädd för att sätta igång lite händelser...Det hade passat din mamma och pappa alldeles utmärkt, för din storebror ville nämligen inte komma hem från Bigge och Totte, så han sover över där inatt..
Så snälla snälla snälla snälla, jag ber dig snälla snälla snälla snälla...
Kom ut ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag försökt ta att lugnt, det fungerade i ca 2 timmar, men jag blir så grymt uttråkad! Meningen va att jag skulle tråka ut dig i magvärlden, men du sov antagligen då...
Sen blev jag rastislösis, tog silverbilen till stan och vaggade runt som en pingu...Alla glor bigbaota stort på mig, antagligen för att dom undrar hur i helsike jag klarar av att röra mig med Skånes största mage!! Men se de ni, det klara hon galant..:-)
Nu ikväll har jag dammsugat hela nedervåningen och torkat golven...
På stada träffade jag min kära vän Cissi och William, spanade lite och jag hittade present till Edvin, ska skickas imorgon, så inte det glöms...
Sen tog vi en fikalika, jag tryckte i mig en smörgåstårtebit, mumma!!!
När jag sen skulle ta silverbilen till Bromölla för att hämta upp min son, nej då ville han inte komma hem...Tror jag det, så tradig som jag är..!
Nu ikväll när jag ringde ville han dock komma hem,men nu får han stå sitt kast...Har ingen bil, för den har papps till träningen...Men jag hämtar dig imorgonbitti min gullunge, OM jag nu inte ligger och trycker för fullt på ett annat ställe....
Kom på i all hast innan jag körde från stan att det fattas nåt i bb-väskan...till mig....Så jag inhandlade några paket Dextro-energy och ett par sport-drycker...
Bara att ladda väskan med massa av energi, för fatta att man gör av med 500 kalorier i timmen under en förlossning!! Som ett jäkla maraton, fasen va vi kvinnor kan!!!!!
I alla fall, bebis därinne..Mamma är laddad till tusen, så kom igen nu!
Sluta sega...
Puss

2 kommentarer:

  1. Tittade på webbisarna och såg att det föddes en Alvin den 18 juni som också hade en storebror som heter Alfons! Vilket sammanträffande, fler än du som tycker det är en fin kombo! :-)
    Lycka till nu, snart får du med träffa din lille goding! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja nu är det nära, ska hålla tummarna för att han vill komma till er i natt då, passar ju perfekt! :-) Lycka till när det än är dags! Kram kram Liz

    SvaraRadera