onsdag 10 juni 2009

Shopping i stan...


Inhandlade ett snorkelset som Alfons tyckte va himla skoj att prova ikväll...Längtar redan efter sommarvärmen nu, så han kan få dyka lite i havet!
Sölvesborg går man ju igenom på 2 sekunder, och på dom 2 sekunderna hann vi med Exit, men hittade inget speciellt, vill ha en kofta till lillebror, men somvanligt finns det på tok för lite för pojkar...Borde ju vända nångång tycker jag, en gles liten hylla med blått och grönt, och en halv avdelning för flickor....Man är ju van!

Köpte "första boken" till Lillebror på 24 kvadrat, min absoluta favoritbutik i hela stan!!!!! Där kan man spendera en dag eller 2...
Sen handla vi hem lite fika, jag tog en räkmacka och Alfons en negerboll- somvanligt!

Nu laddar jag inför Grey´s som ikväll kör sista avsnitt...Trodde det va förra gången så jag la fram stora handdukar att torka tårarna med...Ikväll blir det badlakan, för om jag har rätt, så blir det SORG!!!!!!! Och det hela slutar i en sån ovisshet och förtvivlan, så jag lovar att man inte är människa på väldigt länge....

Nu ska jag lägga mig på sofflocket, då lillebror trycker på nåt jävulskt, kan inte sitta längre...Så jag säger:

HEJ SVEJS!!!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar