torsdag 4 juni 2009

Nu ska jag njuta av ett varmt bad, fryser så jag skakar!!
Pratade med min älskade barnmorska ang natten och förmiddagen som har gått...
Jag vet ju att det likgärna kan va maginfluensa samtidigt som det kan va en förlossning på gång...Jag skulle iaf avvakta, skriva upp mina sammandragningar, sen kontakta förlossningen om jag känner att det blir värre...
Just nu känns det ok, får se vad som sker under dagen- kvällen och natten...

Kan ju inte ens tänka tanken på att JAG skulle ha en sån tur att föda 21 dagar innan...
Så jag har väl flugit på flunsan, bara ge allt nu till en som försöker samla krafter till vad som komma skall...

Puss-kram

2 kommentarer:

  1. hur går det för dig?...du om någon känner ju din kropp..känns det som flunsan eller bebis?
    Stackare om det är flunsan!
    Jag kräkte med kiana de första 3 och sista 3månaderna av graviditeten...kanske ligger o trycker på?
    Annars kan vi ju bara hoppas det är lillbusen som vill ut o gosa ;-)
    spännande!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Nja jag vet inte riktigt...Känns som både och, har känt mig lite lurig i kroppen de senaste dagarna...Men inatt trodde jag att han va på g och vilja komma ut...Nu börjar jag må dåligt igen, vet i faan va som händer!!

    Kram

    SvaraRadera