tisdag 9 juni 2009


Imorse efter besök hos barnmorskan tänkte jag...
Fint väder...Det gäller att passa på att ta vara på det...Så vi hämtade upp våra kära vänner i Gammalstorpet, och styrde kosan mot "stora lekparken" i Olofström...(Olyckström) som Alfons säger..:-)
Härligt härligt, där de två underbara pojkarna lekte av sig...Däreftyer kurrade det i våra gravidmagar, och grabbarnas små magar oxå...och när vi berättade om Mc Donalds hoppade dom av glädje! Så vi tog silverbilen mot Karlshamn, där vi fyllde våra hungriga magar!

Påväg hem, verkade inte våra vänner va trötta på vårt sällskap, då vi blev nbjudna på fika i Gammalstorpet, där Cissi slängde med sleven och fick ihop helt perfekta chokladmuffins!! Oj det satt fint i kistan...

Supernajs dag, tänk va en härlig dag med härliga vänner kan göra!!!! Fler såna tack!

Nu har jag en trött gosse i soffan, borsta tänder och läsa saga...sen egentid till maken kommer hem vid 21...

PUSS!!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Dom är ju för söta bästisarna.. i dubbel uppsättning ;-)
    Gillar speciellt det kortet då grabbarna sitter i gungan och titta åt ett varsitt håll,häftig bild! :-)
    Sen tycker jag det ser ut som Cissi är nyklippt...ser riktigt fräsch ut :-)...dig ser man ju inte,så där kan man inte säga så mycket...smygare där ;-)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha!!!Nädu, jag får inte plats på kortet:-) Nu ser man inte nåt vidare ut, så jag håller mig till fredagskorten, dvs magbilderna..;-)

    Ja Cissi är nyligen fixad i håret, lite slingor med...så fin så..:-) He nes lille mage med börjar ta sig, du får se imån!
    Hoppas allt är fint annars...trist väder...

    Kram

    SvaraRadera