måndag 22 juni 2009

Boring!!!



Jag måste nog fasen va skånes mest uttråkade människa, detta är trist, detta suger!!

Jag vet att jag är nära mitt mål, 3 ynkliga dagar kvar av 40 veckor...Men jag har helt tappat stinget, tycker inte alls att det är kul längre...Jag kan inte göra nånting, för det orkar jag inte, och sen är jag på tok för klumpig! Man blir fånge i sin egen kropp och hus...

I ett par veckor nu har jag haft molnande mensvärkar, men icke mer än så blir det...Idag kände jag att det sög till i magen, ont gjorde det och det återkom sisådär var 10 minut- japp tänkte jag, nu jävlar är jag fit for fight!! Give it to me!! Mmmm eller hur, det försvann efter nästan 2 timmar, som bortblåst...Och jag blev tröttare än jag va innan på dessa "falska" värkar!

Jag vet att jag låter skitlöjlig och att jag förmodligen är skitlöjlig, men varje sekund, varje minut, varje timme känns som en hel evighetsvecka...Frågar någon hur det är med mig, kommer mina mörkbruna ögon sprängas av förtvivlan och ut rinner det stora världshav!!!!

Snälla ge mig tips hur jag sätter igång lite action i magvärlden!! Allt UTOM sex är uppskattat just nu..:-) Give me some action, please!!!!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar