fredag 12 juni 2009

Envis åsna...


Det är jag det, den där envisa åsnan...Man ska inte ge sig när man vill ha nåt! Galet frustrerad över att jag inte har hittat en vagga till bebisen...Som jag har letat, och inte säljer dom vaggor heller nånstans, dåligt!
Jag har vänt upp och ned på hela internet, och så hitta jag den här i Löddeköpinge av alla ställen...

Nu har jag ju turen på min sida att svärfar arbetar i dom trakterna, så han ska hämta den i början av nästa vecka! Skulle egentligen ske idag, men det blev ont om tid...
Jag är så glad, ska ställa den på bästa stället nere på bottenvåningen, och lillebror ska få glänsa i den:-) Härligt att ha den vid soffan, då man kan kika på han och gunga han till ro...Längtar efter vår vagga! Och lillebror med såklart:-)

Gladpuss
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar