fredag 5 juni 2009



Allvarligt, varför inte bara ge mig en förlossning här och nu!!

Förra veckan fick jag värsta förkyldningen, som ett paket på posten, med en rejäl dos av trötthet...Precis som jag behöver det..! Den dras jag fortfarande med...Tack...

I förrgår fick jag en maginfluensa med alla tillbehör, som nu har förstört en hel röv...Vågar knappt gå och kissa för det gör så ont i baken...Och för varje steg jag tar känns det som om hela rumpan håller på att spricka...Tack!

Och nu ikväll...tack så jävlar mycket för tandvärken!!!!! Jag har så ont i tanden, så det spränger i hela huvet...Allvarligt, kan det inte räcka nu...

Tack så in i helvetes..! Ja just det....det kommer ju bli en sömnlös natt såklart...Med täppt näsa, trasig röv och tandvärk på det, vem kan sova då..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar