tisdag 2 juni 2009

Namnbeslut...


Kan just undra vad det är för fel på mig...Under nästan hela graviditeten har vi fumlat runt med 4-5 st olika namn...
Började med Oliver....Tills det blev en aning tjatigt, då vi kommer förknippa det namnet med Alfons kära tågsamling "Thomas och vännerna"...Oliver kommer alltså att va ett tåg i våra ögon, så det namnet har vi nu streckat...

Hillman kom fram under en härlig middag på Las Palmas, från ingenstans bara POFF..Hillman, och vi gillade det namnet direkt båda två- perfekt tyckte jag...slippa va oense...Men detta va i januari, och nu har det ploppat namn som Vide, Evan ....och nu Alvin...
När jag sitter och säger namnen ihop med Alfons låter faktiskt Alvin bäst...

Så undras just om det är en liten Alvin därinne, just nu i den här stunden jag sitter här verkar det vara det...för nu trycker det på rejält!!! Han är igång som aldrig förr...så antingen gillar han läget, eller inte....

Godnatt "Alvin"
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hejsan Vännen!Du är så söt och skriver så bra i din blogg..Tack så mycket känns allt lite tomt nu utan mormor men har nog inte riktigt förstått detta ännu..Kan vi inte ses snart min vän känner att jag verkligen vill detta..Förstår om du inte orkar just nu men när bebisen kommit ut..Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hejsan Ulrika...

    Klart vi kan ses, just nu orkar jag med det mesta, och besök kan pigga upp...Det kan ju va skönt för dig med att komma hit och prata lite gammal och nytt, det va ju som sagt 100 år sen känns det som:-) Kolla av hur du har det, se vad du orkar med just nu..ok??

    Ta det lugnt, Kram

    SvaraRadera