tisdag 30 juni 2009


Oj oj oj vilken hetta!! På vårt soldäck flyter man nästan bort....Men lite skönt är det ju ändå!
Mormor-Heddan trillade in lagom till fika, då hon bjöd på prinsesstårta...Sen satt vi och pratade, och hon fick snusa på bebis...
Alfons är såå förtjust i sin nya cykel, så han lever i nån sorts "cykeldvala", han bryr sig inte om nåt annat, och han cyklar så svetten fullkomligt sprutar ut från hjälmen!!!

Hade hembesök idag av distriktsköterskan, kollade lite vikt på Alvin, och prata lite med oss päron...
Trevligt! Alltid skoj med besök...Allt va fint med lill-Freij, men det visste vi ju redan..:-)

Min eftermiddag bestod av shopping, va ute lite väl sent och fick va kvar på ett ställe långt efter stängning...Peter va hemma med kidsen, så jag kunde prova i lugn och ro...2000 kr fattigare blev det i plånkan, men det kan det va värt..!
Nu är pappa- Freij och storebror och spelar innebandy med hockeykillarna, jag och lillebror är hemma och myser...Hade glömt bort hur jäkla mycket bebisar sover! Här strålar jag som en sol när han vaknar med ett skrik och vill ha mat, man riktigt väntar!!!
Och att få snusa på bebis igen, det är en helt underbar känsla...Att det inte finns "bebis-parfym"....

Nu ska jag inta soffläge, Anne på Grönkulla snart...

Imorgon blir det marknad för hela slanten, Killebom börjar!

Kramen-bananen
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar