söndag 21 juni 2009

Finbesök imorgon...

Sitter här och ser fram emot morgondagen...
Får nämligen finbesök!

Först kommer min söta lilla Em med sin gosige lille pojk Ludwig...
Vet inte om jag frågade dig, men vill du ta med dig frallor??

Sen kommer underbara lilla Sandra med sin gosige pojk Vilmer...Efterlängtade till max!!!

Ska bli härligt med besök, och hoppas på att jag finns här i Valjehåla när ni kommer..:-)
Man vet ju aldrig...

Hela helgen har jag vatt otroligt trött, och gårdagen tillbringade jag mest i soffan, och vid datorn...pendlade liksom emellan...Det är väl ca 3-4 meter...Det va vad jag orkade!
Dessa dagar inför är dom mest tråkiga, man är trött och hängig och orkar inte prata så mycket...
Man glider liksom med, och försöker gilla läget...
Nu börjar telefonsamtal och sms trilla in för fullt, och alla undrar hur läget är...
"Jotack, fint"

Idag är vår lille 3- åring på ett jäkla humör, han är sur och gnällig OCH trotsig till max!! Vilka fixideér små barn kan få för sig...Och vilken vilja, och vilken envishet..!

Hörs som om jag får lugna ner han en liten stund, han är bekymrad över en trasa som hänger på tork..!! Han är rädd att den ska blåsa bort....

Kramen

5 kommentarer:

  1. Härligt!...Det var väl dock imorgon du tippat du ska föda va?..Du kan ju ta det framåt kvällen,så hinner du med finbesöket oxå :-)
    kramen

    SvaraRadera
  2. hahahaha ja man vet ju aldrig!!! den som väntar får se....Kramen

    SvaraRadera
  3. Önskar er all lycka till när det väl sätter fart! Livets resa....finns ju inget som är mer fantastiskt än det! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Önskar er lycka till när det väl är dags! Har ni ordnat barnvakt? Livets resa är det mest fantastiska jag varit med om. Hoppas ni får en bra förlossning med positiva erfarenheter! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Tack Anna!! Håller med om livets resa:-) Första gången är väldigt speciell, men andra går nog "bättre" för att man har vatt med om det tidigare...kan ju iaf hoppas!!

    Jodå vi har barnvakt så vi kan dela med oss..:-) Det känns tryggt...

    Sköt om er, så hör jag av mig när det lilla miraklet har komit till oss...KRAM

    SvaraRadera