lördag 20 juni 2009

Blandade känslor...


Jag bara ÄLSKAR den här bilden, tagen av min man igår...
Känslan är enorm när jag står med blandade känslor och tittar på min stora mage...
Jag tänker, att det är nära...att du därinne som formats så fint ska få komma ut om bara några dagar...
Jag tänker på känslan att vara gravid, en underbar upplevelse och en underbar gåva...
Och mitt i lyckoruset av blandade känslor tänker jag att det förmodligen är sista gången...
Sista gången jag står där med magen i vädret...
Och just som jag tänker det där sista, så blixtrar kameran till, och man kan riktigt se i mitt ansikte att det är blandade känslor...
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Underbara vän vad fin du är, längtar tills man får träffa lillebror! Pussokram från mej & Vilmer

    SvaraRadera
  2. Hej min älskade vän! guuuud vilken fin bild, saknar er i massor. många kramar och pussar från oss

    SvaraRadera
  3. TACK söta underbara vänner, va snälla ni är mot en tjockisfia som mig;-)

    Men jag håller med, bilden är faktiskt jättefin!! Den säger så mycket...

    Puss-kram på er raringar!!

    SvaraRadera