måndag 22 juni 2009


Tack för ni kom kära vänner och förgyllde min förmiddag!
Det är ganska så trist nu i slutskedet att bara "lulla" runt, och att ni kom gjorde allt mycket bättre...
Roligt att se hur våra barn växer, och nu leker ju Alfons och Ludwig hur bra som helst!!
Jag tror att lille Vilmer får invänta på lillbusen i magvärlden, dom blir ju nästan jämnåriga, perfekt!! Som dom ska busa sen, kan riktigt se det framför mig!!

Härligt att Sandra kom till Valjehåla, hon är en väldigt speciell vän och har en väldigt speciell plats i mitt hjärta föralltid! Det va ett tag sen vi sågs, när Vilmer va 10 dagar gammal...men det känns aldrig "fel" när vi ses, vi kan låta tiden gå och allt känns hur bra som helst när vi sen träffas!

Nu ska jag lägga mig en stund, väldigt trött och har lite ont i magen...

Kram på er!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Kan oxå se våra småttingar busar omkring sen, härligt! Tack själv för en mysig fikastund, alltid lika mysigt och ses! Puss till dej, stå ut liiite till...snart är er lille älskling här!

    SvaraRadera
  2. tack själv för en underbar dag, frullen smakar alltid så fint med ert sälskap=) vi ses snart igen! puss puss

    SvaraRadera