onsdag 24 juni 2009


Jaha då satt man här på datastolen igen...Fortfarande med en bebis i magvärlden, som bara vill spöka för mamma därinne...


Igår tycker jag att det drog igång därinne, och jag blev så glad...Har inte känt dom värkarna innan, och när dom kom och gick va det en blandning av glädje och smärta...

Jag bönade och bad lillbusen därinne att inte sluta, KOM IGEN sa jag hela tiden, och han verkade lyssna...i nästan 2 timmar, sen minns jag inte mer, för jag somnade visst...Han oxå!


Vilken skillnad det är på nr 1 och 2....Med Alfons skulle jag resa mig från soffan för att inta ett kissbesök, då det kom i brallan...trodde jag först, men det va ju vattnet som gick, 5 dagar innan...Det va lyx, men det tog ju nästan 2 dagar för han att komma ut! Men ändå...


Nu med nr 2 är det förjävla drygt, för han spelar mig ett spratt hela tiden..."Ska jag, ska jag inte.." Sen har jag känt av dom där tradiga mensvärkarna i veckor nu, och det tar på en...

Först sa jag att han gör säkert som storebror, kommer på någons födelsedag..Alfons kom på sin morfars och tvillingbrors födelsedag...I måndags då jag först trodde det skulle dra igång, fyllde morfar- "Janbanans" fru år...Idag fyller Alfons kusin Julia år och på fredag fyller min syster Sophia år...Nå, vilken dag föredrar du därinne, din spjuver??!! Nästa födelsedag sker inte förrän i slutet på juli, och dom lär du bomma, HA!!!!!!


Nu ska jag platta håret, hämta Alfons, sen en sväng till papps jobb för att lämna Bigges goda mat...Sen får vi se vad som sker under daga...Ska fylla Alfons pool, så han kan svalka sig lite idag om det blir på tok för varmt...


STOR kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar