fredag 12 juni 2009


Mamma älskar dig...

Puss & kram
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Låter som ni haft en härlig tid tillsammans och skönt att få ha sin karl hemma hela sommaren,min lär jag knappt se i sommar tyvärr :-(...och jag älskar att ha honom hemma,så lite smått panik har man ju ;-)...det är ju perfekt timing att få precis inför sommar och semester för er del...bara att njuta o ha det riktigt gott :-)...och nu ser jag att jag svarar under fel inlägg..tror jag..men det få va! ;-)
    Alfons är en väldigt älskad kille,så jag tror han klarar sig ur de där elakingarnas dumma kommentarer väldigt snabbt...er kärlek till honom och många andras också kommer ta över det dåliga på nolltid!
    kramizar på er alla

    SvaraRadera
  2. Tack, jag känner med likadant...Han är en klok kille, han förstår mer än man tror ibland...Jag vet ju oxå att dessa hemska ord och kommentarer från nära människor, är säkert inte riktat som nåt "fult"...Det är bara det att dom inte vet hur det är att uppfostra barn, och har inte en susning om att en 3 åring faktiskt har känslor...

    Det har varit väldigt intressant i helgen, då vi inte har pratat alls om lillebror, men Alfons har gjort det ganska så mkt, och det kan ju va skoj för han att det är HAN so tar upp det först innan någon annan hinner:-)

    Den här helgen har gjort han gott, allt arbete runt omkring har lagts ner och all tid till honom...Han repar sig, jag är fullkomligt säker!! Han är som du säger en oerhört älskad kille:-)

    Puss-kram

    SvaraRadera