måndag 8 juni 2009


Lilla du därinne i din magvärld
När ska du bestämma dig för din viktiga färd

Ta det stora klivet
ut i det ljuva livet

Omfamna vår kärlek så stark
och landa med dina fötter på fast mark

Vi längtar alla efter dig
mest storebror som vill säga Hej

Han undrar så mycket
men har fattat ett enormt tycke

Små små pussar på magen
får du minst 10 ggr om dagen

Men snart kommer du ut
och då är pussar på magen slut

Då har vi dig här
och vi lovar att vi ska hålla dig så kär...

Kram från Mamma, Pappa & Storebror
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Fina magbilder och fin dikt... :-)
    Hur gick det med tandläkaren?
    kram

    SvaraRadera
  2. Tackar så mkt:-)
    Nä jag försov mig imorse, man ska ju ringa 7.30 men bommade helt!!!!
    Ska in där imorron när jag vatt hos bm tänkte jag...åker på plenty nu när skatteåterbäring ska komma...typ helrenovering av tänder, fy jag bävar!!!!!
    Hoppas allt e fint själv...? Kram

    SvaraRadera