måndag 29 juni 2009



Vaknade verkligen innan tuppen imorse, klarvaken!! Kl. 05.00...normalt...!

Nu sitter jag här med all världens grus i ögona, och måste nästan dra mig själv i näsan för att inta sängläge...Hur i helsike kan jag ha sån energi..! Men det kommer nog ifatt, får sova en hel vecka sen kanske..:-)

Imorse tog vi silverbilen till Kristianstad, liten koll på Alvin...Allt visade sig va toppenbra!

Därefter va vi på Biltema och Alfons fick välja ut sin första cykel...Gissa om han är nöjd!!! Han har cyklat som om varje gång vore den sista, och svetten rann av honom efter alla rundor!!

Imorgon kommer mamma hit på besök, tänkte ta med oss småkillarna till stranden en runda med fikakorgen i högsta hugg, men OM jag ska va pigg då, så måste jag nog dra mig härifrån omedelbums!!!

Godnatt-kram

1 kommentar:

  1. Bra smak har han! ;-)..riktigt snygg cykel ju!Passande till en snygg grabb ;.)
    Kanske han kan komma hit och lära Kiana hur man gör nu? :-D
    Ja,det var värst vad du håller igång,tala om energikick :-o ;-)
    kramiz

    SvaraRadera