fredag 5 juni 2009


Tur jag fastnade på bild, för kameramannen va inte på sitt bästa fotohumör idag, endast en bild- sen fick det va bra!!
Lite suddig, men ok för mig då man inte är sådär ljuvligt gravidsnygg längre...

Min dag idag har bestått av en sovmorgon till kl 9.30, mådde halvbra när jag vaknade...lite mör efter en jobbig natt, men illamående och toalettrundor...Sammandragningarna är inte så regelbundna längre, men det spänner ju ibland och jag har lite molnande mensvärk...Har även märkt att flytningarna har ändrat sig lite, och i förra vecka så hamnade ett par droppar blod i trosskyddet...

Mitt humör är hemskt!! Då menar jag inte att det är häftigt på nåt vis, verkligen tvärtom, jag bölar för allt!! Verkligen allt...Alfons råkade stöta till min navel som spretar rakt ut, jätteöm är den...Så kom han åt den, och jag börjar böla...kan säga att Alfons såg ut som ett enda stort frågetecken!
Svärmor ringde precis, och jag försöker göra allt i min gravidmakt att inte börja storböla, men misslyckas totalt...Faan rent ut sagt, detta är inte jag längre..!! Ska det va såhär resten av tiden, att ingen kan fråga mig hur läget är, eller någon ska gå och behöva va rädd för att närma sig min utstående navel..!!

I det stora hela mår jag ju ändå "bra"...det är väl såhär det ska va på slutet...
Ojsan, nu har kameramannen lyckats somna i soffan med...Med solbrillor på!! Får bestämt lägga in en bild på den lille skiten sen, hahahaha!!!!

Kram på er alla
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ja,så ska det vara... man blir känslig som fan o gråter och tycker synd om sig själv...låter helt normalt!
    Dom där lurevärkarna tar oxå på krafterna..både fysiskt o psykiskt...men nu är det nedräkning på riktigt..detta fixar du!!...
    kramizar i regnet
    ps.vilken härligt söt bild på alfons i solbrillorna...ha,ha...han tyckte nog det var lite för ljust!

    SvaraRadera
  2. Tack för fina ord..:-)
    Jo han sa att det va ljust å villa han dom på, 3 sek senare sova han!! Va ju tvungen att ta av dom, men han sov vidare...

    Hoppas allt e fint med er!!

    Jo, jag har med problemas med baken, fast tvärtemot ditt...Bajsar jag en gång till har jag ingen röv kvar, det är verkligen illa!!!
    Börjar bli sår av all lösbajs, fy attans!!!

    Puss å kram

    SvaraRadera