fredag 3 april 2009

Alfons & William- Våra busungar!!!


Jag visste det innan, men efter idag så verkligen vet jag HUR mycket William betyder för min lille Alfons!! William är Alfons bästaste vän i världen, helst vill han ringa till honom varje dag, helst vill han leka med honom varje dag!!!
Idag när Cissi ringde och bjöd hem oss, berättade jag för Alfons att vi skulle dit, och han blev så till sig av lycka att han nästan började gråta!! Han sprang till hallen, kläderna skulle på omedelbums!! Påsen med kanelsnäckorna va viktiga, för dom skulle ju han och William fika på!
Det är himla kul för en förälder att se en sån fin vänskap utveckals mer och mer, detsamma gäller ju för pojkarnas mammor...Jag är så tacksam över att få ha Cissi i mitt liv, lugnet själv är hon och man känner sig så avslappnad i hennes närvaro! Allt är liksom självklart med henne, och vi möts på den där fina halva vägen alla pratar om...Vilken vän jag har i dig...Evigt tacksam!!
Tänk när de andra kottarna kommer till världen...Det ska bli hur spännande som helst, det ser jag verkligen fram emot!!!! Och det vet jag att du med gör..:-)
Tack för en härlig eftermiddag, somvanligt!!!!!
Puss-kram

1 kommentar:

  1. Gud vilket fint kort på grabbarna!! Va tvungen att spara ner de på datan ja me!!
    Blir så glad av att läsa dig blogg att nästan tårarna kommer, tycker mycket om dig med vännen!!
    Kram kram kram kram

    SvaraRadera