torsdag 2 april 2009


Jappva det klappat och klart, jag har avverkat mina 26 timmar!! Nu är jag ledig till måndag, då är det samma visa igen, 26 timmar..! Kan erkänna att det känns lite...
Men idag har vatt en alldeles alldeles underbar dag igen, tack vare fina arbetskollegor!!! Och idag har jag fått äran att jobba med min lilla favoritdonna, och tiden har SPRUNGIT!!!!!
TACK Bella för den rara goda människa du är!! Inga krusiduller där inte, STOR kramis på dig, I LIKE!!!!!!:-)
Gott va det med "Månssons korv" med, men tvi attans va illa jag smakas i munnen!! HUA!!!! Blev stordusch när jag kom hem, efter att vi nästan agerat pyromaner i samband med grill idag..:-) Nu luktas hon dock gott igen....
Blev besviken idag när jag läste tidningen, att hela grejen med hundbajspåsar va en flopp...Visst att man fattade det när det stod att dom skulle beslagta ens hund efter 3:dje gången!!!! Men böter annars vore ju inte helt fel..? Man har ju ändå ett ansvar...
Sen läste jag någon puckos inlägg nånstans att hundar blev jämförda med vilda djur??? Hur får man ihop det??? Att det skulle va samma sak...nepp, inte!! Dom är ju förvildade, har ingen husse-matte, kommer aldrig att få..! Sen drog dom in hästar...Ok, jag kan förstå tanken...Men inte HUR man skulle gå tillväga!! Värsta skyffeln och värsta svarta sopsäcken med sig på ryggen då eller??
, det där med lite böter för lata hundägare hade vatt en bra idé...Det va vi många som tyckte! Tycker nästan som om det vore samma sak, att jag gick upp till grannen och sket på hans gräsmatta...typ! Så illa är det....Ser ju likadant ut, och att trampa i hund-människobajs är nog sak samma!! skitpratat om detta nu..!
Härliga vårväder, är du här för att stanna?????? Hela nästa vecka ska bli hot hot hot!!!!!! Sååå härligt!!!!! Man mår ju så BRA!!!!!
in på facebook en vända sen upp till min snygge make som ligger nerbäddad..!
Puss-kram-godnatt!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar