onsdag 15 april 2009

Puss på dig Lillebror!!


Alfons vill gärna pussas på magen om kvällarna för att säga godnatt till Lillebror därinne...Roligast tycker han det är när han får blåsa på magen, sådär så det fiser till:-)
Här är några roliga saker Alfons har sagt:
-Mamma, jag har ju bott därinne ju....Men nu är det Lillebrors tur att prova på det!
-Mamma, när Lillebror kommer ut, ska han få bli min målvakt!
-Mamma, när Lillebror har kommit ut från magen, då kan ju du bära både Lillebror och mig igen!! (jo tack!!)
-Mamma, när Lillebror kommer, då ska han få mina blöjor! (Han ska sluta med bajsblöjan då, hoppas!!)
Gullekram till världens goaste lille 3 åring!!!

1 kommentar:

  1. Ja jag vet det stått still ett tag nu men idag ska det bli ändring på det. : ) Med dig är det tvärtom. Fast det är så kul o läsa din blogg och alla dina fina bilder! Tack så mycket för den fina presenten! Du är för gullig! Vet egentligen inte varför lilla jag förtjänat den! ; ) Puss o kram

    SvaraRadera