onsdag 8 april 2009

GLUKOSEN...


Klockan 08.00 intog jag min morgon-grogg, STÖRSTA glaset kallt vatten, med socker i....Jag hade en citron med, för det skulle smaka bättre, och det gör det!
Halva glaset slank ner lätt som en plätt, sen blev det segare.....Men man får bita ihop! Efter det va det en vila på 2 tim i eget rum, och jag somnade verkligen!! Som om jag fått värsta stekpanna i huvet, PANG sa det!!!!! Men jag har ju vatt väldans trött den senaste veckan....

Vaknade som en klocka 10 min innan bestämd tid, lite yr och kissig....Då va det dags för självaste proven! Glukosen visade BRA! Ingen diabetes, och siffran landade på 5,7 5,8....

Blodtryck: 148/65
Hjärtljud: 146
Magmått: 29

Blodvärdet va lite lågt 112, så idag har jag fått börja med Niferex....Tyckte väl jag att jag va lite VÄL trött!!!

Här kommer lite att jämföra med Alfons glukos och prover:
Glukos visade bra! Ingen diabetes, och siffran landade på 5,9...

Blodtryck: 133/78
Hjärtljud: 140
Magmått: 29

Nästa besök blir den 30 april, då blir det säkert vågen! Spännande....

Puss-kram

2 kommentarer:

  1. De ser ju stålande ut jenny! de va väl skönt =)
    hoppas du blir lite piggare nu med niferex =)

    skickar massa pussar o kramar

    SvaraRadera
  2. tack sötis...hoppas jag med....

    SvaraRadera