onsdag 22 april 2009


Tyvärr har jag försökt mitt allra allra bästa att fjäska till en ny bild på min otroligt snygga nyklippta man, men nej då!! Det bjuder han inte på....Så jag sa att jag skulle va jävlig, och sätta in en gammal på han, så nu gör jag det....
Jag kan ju säga att alla lockar har åkt av, och egentligen borde jag lagt mig ner och låtsas dö för det, men nepp! Han va så snygg så snygg när han kom hem igår nyfriserad, så mitt hjärta slog dubbelt!!!! Alfons däremot blev en aning blyg, och ville känna på håret...Då skratta han istället! Så man kan ju säga att Alfons har tagit första pallen nu på att va långhårig...Han ska till frisören på fredag, men ENBART toppar, lite tunning och hacka luggen en aning....Men dom lockarna behåller vi, till den dagen då han själv får bestämma.....
Om ni sen undrar va tusan mannen på bilden har gjort på näsan, får vi skylla på katten...Han har dock väldigt svårt att gå ut med det erkännandet, då han helst vill säga att ett träd har trillat på han och delat näsan i tusen miljoner bitar!
Och om ni tycker att näsan är sne, ja då är det hockeyns fel, då han har brutit den ett par gånger och försökt fixa till den själv...Detta däremot är han mäkta stolt över!!!
Man är väl inte hockeyhunk för ingenting...
Nu inväntar Grey´s snart, då ett mycket tragiskt dödsfall ska närma sig...En av mina bästa vänner i serien, så jag är lite knäckt över det....
En rolig sak mitt i detta då, Alfons hjärnkontor har vatt igång igen med sina tankar och funderingar...:
-Mamma, hur stor är Lillebror nu?
-Han är ganska så stor nu gubben, du får se när han kommer ut....
-Men då går ju magen sönder ju...!
- inte riktigt, men allt sånt går att laga igen...
-Detta låter väldigt konstigt Mamma...
-Ja min son, jag vet.....
KRAM ALLA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar