måndag 6 april 2009

Å Bella Bella Bella Bella!!!!!!


Du rara du söta vän, TACK för att du gillar mig:-) Fatta hur jäkla go du är!!!! Jag diggar dig STENhårt, du är en "överjävlig" vän gumman!!!!!
Imorse sa du:
Jenny, idag får du välja precis va du vill att äta, jag bjuder för det är vår sista dag tillsammans....
Valet va himla enkelt...THAI!!!!!! Och den sitter fortfarande som en spik i kistan:-) Nu har jag fått veta att det blir tårta på fredag med, jag är en lyckans ost!! Det gäller ju att göra ett gott intryck hos sina kollegor..:-) Jag känner mig redan saknad av flera av er, och jag blir allt lite rörd av det....Vilka fina vänner ni är!!!! Gulle er!!!!!
Känner att jag kan sova som en liten sessa inatt, tack vare dig Bella, för att den här dagen med dig va en av mina ABSOLUT bästa!!!!! Hoppas av hela mitt HJÄRTA att det är dig jag ska jobba med när jag är tillbaka!!!! Kan ju inte bli bättre!!
Puss-kram-godnatt

4 kommentarer:

  1. Hehe, klart vi måste ha tårta!
    Har du någon favorit? ;)
    Vi ses på fredag! *kram*

    SvaraRadera
  2. klart vi kommer sakna dig lilla vän, typiskt med när en annan väl kommer tillbaka, ja då ska du gå hem=( men så glad för din skull ändå. vet villken härlig tid du har framför dig och självklart kommer vi ses en hel del ändå hoppas jag...eller =)?
    kanske kan ta en dag nästa vecka redan? kan se om vi hittar en dag som passar! lite god frulle och så=) vi höres! njut nu av dina sista dagar, för även om du inte tror det nu kommer du snart sakna det,,lite iaf=) pussåkram

    SvaraRadera
  3. Auww du är för gullig! Jag hoppas också att det blir jag som får det, kommer ha skitkul i så fall! : ) En riktigt kanon dag! Överjävlig som du sa! Haha. Men jag ser fram emot grillparty nu. Vi ses snart gumman! Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Söta underbara ni!!!!! Man kan ju bara älska er som faan!!!!
    Till Em, vill gärna ses i nästa vecka!!Och MER därefter såklart!!!! Pratade det Fru Larsson om lekplatsen i Olofström?? Hänga på?? Ta med fikalika och mysa lite med kidsen??? Vi hörs av om en tid snart!!! PUSS

    Till Bellis, min överjävliga kollega;-) Vi smider planer för fullt, så det lär nog bli den dagen vi sa...Pratade lite med Fia med om en ev "överraskning"..ja du vet;-) Hörs å ses SNART!!! Puss

    Till Sandra, jag älskat allt kladdigt!! Choklad är en favorit!! Ingen sylt, blää!! Höga krav va??:-) Bossefjosse vill dra med oss på "avskedsfika för Freijan" på fredag till Vildmarksfiket..? Låter najs...Mycket gotta den dagen:-) Puss&Kram

    SvaraRadera