tisdag 7 april 2009

Glukos imorgon...


Japp det stämmer...Den härliga glukosen på morgonkvisten kl 08.00, på tom mage, dricka det absolut härligaste som finns till frukost...nämligen:
Vatten med socker i, och har man tur så får man pressa lite citron i, som grädde på moset!!
Vilket jäkla järn på morgonen, botten upp ska det bli...LÄTT!!!!!

Har inte vatt hos min söta barnmorska på 2 månader, så proverna ska bli som första gången!! Lite spännande sådär....
Givetvis kommer jag bjuda till på lite blodtryck, blodvärden, magmått och tjockisvikt imorgon då jag vatt där!!

Nu är jag dock SÅ trött att ögona rullar...så jag säger Godnatt för mig!!!

Puss-kram!!

1 kommentar:

  1. Hoppas de går bra idag!
    Ring mig när du kommer hem... Wille e bättre idag, snorig men ingen hög feber! Skönt!
    Hörs sen min vän!
    Like You!
    Puss & Kram

    SvaraRadera