tisdag 14 april 2009

VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE...


Det här med sex och graviditet är ju inte riktigt min grej....Tycker det är himla krångligt! Speciellt nu, när man är stor som ett hus, STÖRRE än min man, hur tror ni det känns??!
Och hitta en lämplig ställning då jag helst INTE ska ha ihjäl den stackaren!!
Mina flashbacks från förr då jag väntade Alfons, kom tillbaks igår när vi skulle ha sk "vuxenstund"....När jag väntade Alfons kan man räkna på en hand hur mycket/lite sex vi hade på slutet...Det va helt omöjligt! Jag krossade min man....Och hitta en ställning då jag INTE skulle försöka krossa, ja det va lite svårt...Finns typ EN....
Nåväl, det hela slutade med att vi stod nakna och skrattade åt hela grejen, dels för jag varken såg mina eller min mans fötter....Och dels för att vi verkligen VA helan och halvan....Då JAG va helan såklart! Men vi tog oss igenom "eländet" och kunde sedan ligga och skratta åt att i evigheter!!
Kan inte förstå en del som pratar om sina lustar dom upplever ENDAST när dom är på tjocken, (själv är jag glad att jag har dom annars!) Nä fy, jag dissar duktigt sex på tjocken!! Och jag längtar redan till man kan känna sig lite "normal" igen, köpa hem lite fina underkläder och känna mig NORMAL!! Det kan vara jag och min man i vår "vuxenstund", inte en sparkande bebis som sparkar i takt, nä fy!!
Väntar man på nåt gott så väntar man ALDRIG förlänge ELLER väntar man på nått gott så väntar man ALLTID förlänge!!
Hur som helst så är det värt att vänta...
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar