måndag 27 april 2009

Söta unge!!!!



Jag blir så kär så kär i min pojk när jag ser dom här bilderna nytagna för ikväll!!!! Så mitt mammahjärta säger att jag ska dela med mig, och det gör jag nu....ÖGONGODIS!!!!


Imorse blev vi en aning rastlösa, så vi bestämde oss att åka till Eko....Alfons tyckte mormor skulle hänga på, så vi hämtade upp henne med....
Där inhandlade vi blomjord och blommor att plantera, fanns dock inte mängder av blommor, men lite hittade vi allt!
Alfons fick en grävskopa till sandlådan, och den är hetast på listan nu kan jag ju säga!!


När vi kom hem, så ville mor min fixa lite köttbullar, potatis och sås....Och det tackar man ju inte nej till!!! Mammas köttbullar, mumsfillibabba!!!!!!!
Vi satt ute och åt på terrassen, så härligt väder!!! Börjar bli bortskämd nu...
Tack mamma för en fin dag!!!!

På kvällen planterade jag mina blomster, 3 fina krukor blev det! Men har fler kvar....Sen kunde jag inte låta bli rabatten....Där satt jag i årets mest obekväma ställning nr 1....Shit, vilken syn för Valjeborna!!!! Och det är inte lätt att få till det där bland jord och ogräs när man är en "gravidkossa" och har svullna händer och fötter som värsta grillkorvarna!!!! Vill säga att med det helt underbara vädret, kommer även vätskan krypandes i min stora gravidkropp!! Men det är smällar man får ta.....
Fick i alla fall avbryta och fortsätta imorgon...HATAR att avbryta mitt i nåt jag har börjat på!!!! Men jag får bita ihop.....
Nu har jag ont i ryggen, så jag ska lägga mig i ett välförtjänt bad....

Skriver nog mera sen!!

BADPUSS!!

4 kommentarer:

  1. du är verkligen grym vännen! gillar dej i massor! va kul för alfons att han fick en grävskopa förstår att den är poppis de hade jag oxå tyckt om jag va i de åldern! hoppas allt är bra annars? puss o kram

    SvaraRadera
  2. Gillar dig med gumman!!! Jo tack här är fint, men TRÖTT!!!! Ska ta mina svullna fossingar nu och lägga mig....Natti natti!!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för lite ögongodis, han är ett riktigt litet charmtroll! Men vad säger han nu när pappas lockar är borta, vill han inte klippa sig likadant som Peter nu? Vad synd att du inte skulle titta förbi Kalmar, vill ju träffa dej nu innan Lillfis kommer till världen! Vet inte riktigt när vi hittar hem till K-hamn, har ju fortfarande inte hittat nån ny bil än (hur svårt kan de va?) Tänker på dej massa vännen, kram och go´natt!

    SvaraRadera
  4. Hej bästa människa!! Så ni hittar inge bil, fasen va synd...Allt fint med er och lillprinsen?? Han växer och frodas? Jag vet inte alls hur det blir med att åka till pappa eller Elin, tiden drar ju ihop sig...Nu känner jag inte för så mycket heller, otymplig och full av vätska...Får helt enkelt se OM jag/vi åker uppåt, man vet aldrig!! Ses vi inte innan, vilket jag hoppas att vi gör!! Så ses vi ju efter..:-) Hälsa, puss-kram mina raringar

    SvaraRadera