torsdag 30 april 2009

Besök hos barnmorskan...

Jag, Alfons och mor min va sugna på höra lillebrors hjärtljud idag....Alfons va ju lite skraj sist, men han höll handen på mormor, då blev han modig igen....
Allt är jättefint därinne i magvärlden, han mår som en prins!!!
Här kommer lite resultat i V.32

Hjärtljud: 150
Magmått: 32
Blodtryck: 108/58

Här är Alfons resultat i samma vecka:

Hjärtljud: 144
Magmått: 32
Blodtryck: 140/70

Vikten behövde dom inte veta den här gången heller, så det slapp jag...
Men med Alfons hade jag vid den här tiden gått upp 23,2 kg.
Vad jag själv har vägt mig här hemma, så visar min våg 5 kg+, sen sist jag vägde mig hos barnmorskan den 16 februari, och summerar vi det så är det 11 kg sen inskrivningen den 1 dec-08....Vi får se va det landar på tillslut...Har 2 st tider kvar hos min kära barnmorska, kanske EN om jag har tur, då senaste tiden är den 23 juni....Sen är det klart!!! Ska bli såå skönt!!!!!

Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar