onsdag 29 april 2009

Baby goodbye.....


Schlagerdängan är i mitt hjärnkontor för att stanna..??? Sen jag köpte skivan, typ evigheter sen så är Alfons galet het på EMD:s låt, Baby goodbye.....
Varenda gång vi sätter oss i bilen ska den på, helst på repeat....Och om inte det vore nog, så kan han nu låtjäkeln också!!! Han sjunger den i bilen, här hemma, vill sjunga den som godnatt-sång...you name it!!!!! Det är som ett eko i mitt huvud.....
Idag när vi åkte bil sa han:
-Mamma, jag vill lyssna på en annan låt nu.....
YES!!! tänkte jag, och började fumla runt med olika artister på skivan....Fick höra EN låt, sen va det dags igen för de 3 boysen....
Jag satte sen på vinnarlåten, då Alfons utbrast:
-Men mamma, hon kan ju inte sjunga!!!!!!

Söta unge!!!! Han kan musik han..:-) PUSS

2 kommentarer:

  1. hahaha ja jag skulle gärna höra dej sjunga den, för du måste ju kunna den vid detta laget oxå!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan den i sömnen..;-) Kram

    SvaraRadera