onsdag 8 april 2009

Våra män i miniformat!!!!

Jag sitter och smågarvar för mig själv över ett foto jag fick skickat av Cissi idag...
DET ÄR JU FÖR TUSAN MINI-PIDDE OCH MINI-FREDDE som sitter där på bänken!!!! Kan man bli MER lik!!!!!!
Sen minns jag den dagen, 3 april, då vi va och grillade hos Cissi-William, lite speciellt....Dom 2 satt där på bänken och skulle bli fint serverade med korv och tillbehör av sina käraste morsor...Då hör man dom i kör:

-Mamma, kan du ta lite ketchup på korven!!! Mamma kan du ta lite dricka till mig!!!!!

DÅ slog det mig, och jag sa till Cissi:

-Shit, du vet att dessa 2 killar är våra "minipojkvänner" va???? Du hör ju på dom.....

(-Älskling, kan du ta lite ketchup på korven!!!! Älskling, kan du ta dricka lite till mig!!!!)

Herregud alltså!!! Man blir ju mörkrädd!!! Men lite kul är det ju i alla fall!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar