söndag 5 april 2009

Mina golfkillar....


Önskar så att jag hade haft kameran framme, när de 2 tog sina golfgrejer med sig idag....Båda väldigt överlyckliga för att få tillbringa nån timme på banan!!! Alfons sken som solen, och det smittade av sig till stolta pappan också, och hade dom inte haft öron i vägen hade smilet gått runt!!
Jag däremot ska ha lite egentid, eller tjockistid... Man känner ju av att det trycker på lite, och efter att ha agerat städtant på ovanvåningen idag, så behöver jag lägga mig i ett varmt bad eller på sofflocket...Får se vilket, liiite skönt ska det få bli att få känna lite lugn....
När de 2 golfarna kommer hem, blir det en liten grill, sen simskolan för dom & Me&I-party för mig!!!! Senare ikväll ska jag och mannen ha lite mys med nya Bond-rullen, hålla handen och bara vara KÄRA!!!!!!
Krambanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar