söndag 5 april 2009







Här va det livat & här va det glatt!!! I allafall till höger i mammas mage, då jag inte riktigt kan förstå va det är för typ av sport du utövar därinne..!
När jag & storebror sjöng godnattsagor, då kom en fot utstudsandes från högersidan...gillade du inte våra fina stämmor..?
Jag tror nog bara att du längtar ut till oss, men lugn...det är bara 11 veckor kvar!!

Hittade ngr plagg ikväll på Me&I-partyt....Söt bodysuit med lejon på, gult, vitt och brunt till lillebror...Och till det ska storebror matcha med en t-shirt som går i samma...Sen fick storebror ett linne också med grodor på!
Jag har ju mycket kvar sen Dunnis förra året som fortfarande passar, så hur mycket jag än ville, kunde jag inte kosta på mig FÖR mycket!!
Ska ju gå hemma och vara "fattig" ett bra tag framöver....
Nu däremot, ska jag och min tjockismage upp och kojsa!! Har 26 tim jobb att se fram emot, uppdelat snyggt och fint på 2 st heldagar! Sen har jag en "enkel" fredag 8-16...sen är det over and out, på obestämd tid!!
Puss-kram-gos-godnatt

2 kommentarer:

  1. Du kommer att vara väldigt saknad på jobbet sen :(
    Blir tårta på fredag ;)

    SvaraRadera
  2. Nämen guud va ni är snälla!!! Idag blev jag bjuden på vilken mat jag ville ha, jag valde klart Thai:-) Å nu ska det bli tårta!!! Supergulliga ni är!!!!!!! KRAM

    SvaraRadera