fredag 3 april 2009


Varför är man alltid som tröttast så fort fredagen dyker upp?! En fredag, som är så helig!!!! Då man vill ha massor av energi, vara utvilad, pigg som en gris och sitta uppe som sista nattugglan i hela universum....Men inte jag inte....Det är inte rättvist! Så fort man vill nåt, då går det emot en!! Sen på mina "hatmåndagar" kan jag vara hur pigg som helst, ha massor av energi så det bara kryper i kroppen, varför???
Nåväl, den här vackra dag ska vi hitta på nåt! Kanske ska en svänga till Gammalstorpet och träffa våra käraste vänner, utbyta lite skvaller:-) Sen vill ju jag plantera lite blommor i mina krukor, lite vårstämning måste ju va på topp!! Vill ju ha lite grannt här på gården, och det ser ju genast lite livat ut med lite färgklickar här och där!
Jag har gått här och undrat över var tusan min agenda tagit vägen..?? Den är puts väck, hittar inte den nånstans, obehagligt!!!! Är den snodd kanske??? Men varför....Åh, man blir lite olycklig, då man skriver upp halva sitt liv i sin agenda....Har en massa viktiga datum där i att komma ihåg....Undras om den kommer hitta hem igen, hoppas!
fy, nu ska jag ta min trötta trut, in och vaska kallt vatten på den SEN drar vi ut..! Kattfan också, för hon gör inget annat än skriker....Mjau, mjau, mjauuuuuuuu!!!!!!!!!! Blir så nervös på henne så jag drabbas nog snart av för tidiga värkar!! Sa till min man, att OM det finns någon chans i världen att vi ska behålla henne, får vi bygga en kattgård eller nåt..! Det finns ju faktiskt...Inte så värst fina, men det är ju praktiskt!! Får se hur det blir med den saken...
Puss-kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar