onsdag 29 april 2009

"Kärringabruset"


Oj va jag kan förstå de "gamle" när dom kommer in i en viss ålder som är jobbig....Som man kallar "kärringabruset"....Nu behöver man ju inte bli gammal för det, för jag vet att min mamma började klaga över det för flera år sen, och hon är INTE gammal....
Jag vet att jag är inne i den perioden i graviditeten då man är väldigt varm, nästan så man tror man har feber...Om nätterna svettas jag, och så fort jag anstänger mig, ja då kommer svettattackerna!!! Jag tillhör en av dom som HATAR att svettas, såå äckligt!!!!
Så nu känner jag på en liten dos av "kärringabruset"...Känns sådär om jag får erkänna....
Nu kallar det fina vädret, ska till Jims färg, inhandla resten till vårt sovrum, sen till papps jobb en sväng, sen till våra käraste vänner i Gammalstorpet- HERE WE COME!!!!!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar