onsdag 29 april 2009









Tog bilen till Gammalstorpet och spenderade den underbart fina eftermiddagen med Cissi & William!! (Ok, på korten är vi inne, för en kort stund!) Annars ute hela dagen, får ju passa på nu när solen skiner på oss...
Har just ätit grillat, ökat på magmåttet till imorgon då det är tid för barnmorskan....Har ju inte vägt mig sen februari, spännade- näe inte direkt!!
Nu ska lillfisen duscha av all grus, sand & fasen vet allt på kroppen!! Han drog av sig alla kläder direkt när han kom in, lilla nakenfisen...Sen inväntar jag Grey´s på sofflocket med mina M&M:s...Smaskens!!! Inte för jag behöver det, men fullkomligt MÅSTE!!!!!
Jag tänker såhär: Jag är inte tjock, jag är faktiskt gravid!!!! Känns bättre då.....
Sen gå och va viktnojig, under tiden och precis efter...För mig är det viktigare att försöka va en BRA mamma, vikten får man ta när man har tiden till det...Så är det!
Imorgon blir det fest för hela familjen hos Cissi-Fredde & William i fina Gammalstorpet, grillad lax står på menyn, och han är ju "vår" kock från bröllopet, så vi vet att det kommer smaka utmärkt!!!!! Ser fram emot festen, ska försöka komma ihåg kameran bara....
Det bli majbrasa, då jag inte vatt och sett nån på typ 10 år!!!! Så tjolahopp tjolahej, här kommer fam Freij!!!!!!!!
Goder kväller allers....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar