torsdag 23 april 2009

Allvar??


Nu är jag hemma en liten snabbis, sen ska jag på filmkväll med härlig ostbricka och lite mor-dotter-mys!!
Men måste slänga in 2 flugor i en smäll....

1. Mina glasögon som är 1 år gamla bestämde sig för att gå sönder för typ en timme sen, HOPPAS dom går att laga....Sist ett par gick sönder, gjordes det ingenting, fick köpa nya...Och det tänker jag då INTE göra den här gången..!! Och då tänker jag då bannimej byta butik!!

2. Kom hem typ 10 minuter efter glasögon-incidenten, ska sätta igång teven...ja då har den med bestämt sig för att gå sönder...Totalt stendöd!!!!!

Kan inte låta bli att tänka lite retfullt, nu när skatteåterbäringen ska komma så småningom...ja då ska väl dom små slantarna gå till allt skit som ska gå sönder innan dess!!!!
Lustigt.....

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar