fredag 10 april 2009

SOMMARvärme idag!!!!













Vilken dag!!! Vilken UNDERBAR dag!!!! Det har varit så varmt i luften idag, och jag har sett folk med linnen!! Lite väl tidigt, men sommaren verkar vara efterlängtad!!! Inte så konstigt efter en sketen tradig vinter...Men än kan vädergudarna sättar käppar i hjulet! Nästa vecka kan det lika gärna vara snökaos igen....April är en enda STOR skämtmånad!
Min sista dag på jobbet har varit underbar, med en massa skratt, glada minnen och finfika...TACK alla mina favorittjejer...en del av er kommer va saknade!!
Och tack Sandra för den goda tårtan:-)
Hemma stod det grill på menyn, och vad är godare än helgrillad fläskfilé med klyftpotatis & beasås???? Det satt fint i gravidmagen må ni tro!!!
Längtar tills vi kan sitta ute och äta, än är det dock för tidigt...Min man byggde ju ett stort soldäck till oss förra sommaren, verkligen GULD att sitta där, då vi har solen gassande på oss nästan hela dagen och kvällen!!! Glassigt!!! Lär spendera en del grilltimmar där i sommar, härligt ska det bli!!!
Bjussar på lite bilder från idag, på mina ABSOLUTA favoritkillar i världen, sen firar ju killen i magen en ny vecka idag, som vi inte får glömma...nämligen vecka 30!! Nu börjar det närma sig, och din mamma är fet som en padda...men en lycklig sådan!!!!!
ÄLSKAR ER POJKAR!!!!!


3 kommentarer:

  1. Tack själv för en trevlig dag :) Du kommer att vara grymt saknad kan jag lova! :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Är det en kille du har i magen??

    SvaraRadera
  3. Till Sndra: TACK!! Men jag kommer snart och hälsar på:-) Kram

    Till anonym: På UL där vi gjorde det, säger dom könet OM dom kan se det..Hon va ganska övertygad från början, men dom får ju aldrig säga 100% OM det inte skulle stämma...Dom säger ju att det är lättare att se grabbar, så VI tror fullt på att det är en myskille till:-) Men skulle givetvis inte göra nåt om det skulle ploppa ut en liten flicka:-) Kram

    SvaraRadera