torsdag 23 april 2009

SOL SOL SOL!!!!


Härligt att vakna upp till solen, och härligare ska det visst bli med 20-25 grader sol i helgen!!!
Det tackar vi för!!!!!
Idag har vi dagen och kvällen planerad, är bjudna hem till Bigge-Totte på middag, Alfons har frågat i flera dagar om vi inte kan åka till dom, han älskar att vara där!!!
Så där lär vi stålsätta oss hela dagen, vara ute och leka och härja i trädgården...Mormor-Heddan kommer dit lagom till eftermiddagsfiket, mys mys mys....
Ikväll ska jag och mor min ha filmkväll, tänkte se Austalia...Har haft den här hemma ett tag, men Peter har inte vatt så sugen på just den filmen...Så jag tar med den till mams ikväll, och hoppas på en guldkväll:-) Så får grabbsen ha lite egenmys utan mig...
SOLKRAM till alla!!!

3 kommentarer:

  1. Vad gott det låter..Ha så kul hos mor din och hälsa hénne så gott från mej...Ulrika

    SvaraRadera
  2. Japp det ska jag göra, ska dit om en tim...Hör du av Sjöström nåt?? Jag tänkte jag skulle hälsa på henne i nästa vecka, kanske skulle ses alla??? Kommer du på sönd, eller du hoppar..? Hoppas allt e fint med dig/er?? Kramen

    SvaraRadera
  3. Hejsan!Nej du det är dåligt med att träffa henne trots hon bor nära mor och far nu..Ja det hade varit kanon att ses allihop..Min lille kille börjar bli sjuk jädra skit vill så gärna träffa dej/er..Tänkte han kunde följt med hem till er..Min sambo jobbar bara helger..Men det lutar åt att han får börja skifta snart..Så då jädra kan inget hindra mej att komma på besök hos dej...Men hör gärna av dej när du ska till Jenny..Må det bäst kompis...Kram kram

    SvaraRadera