tisdag 21 april 2009











Solen verkar bara skina på oss i Valje idag...så vi blev lite lurade när vi körde till Olofströms lekplats på lite kul...Där va det svinkallt, blåste och ingen sol alls....velade in i det sista om jag skulle ta den där koftan med mig, men tyckte till slut att det behövdes inte!
Vi va där 1 ½ timme, sen tyckte ungarna själva att det va liiite kallt ändå...Så vi stack till Eko istället för att spana en runda...Där tog vi även lite käk, för att fördriva tiden lite...
Trevligt som attan har vi haft, nu inväntar vi vår "nya" pappa-man och ny frisyr...Spännande!!
KRAAM!

3 kommentarer:

  1. Olofströms lekplats är väl kanon..Jag va där med min moster och barnen i söndes..Kul...

    SvaraRadera
  2. ja det är finemang att åka dit, Alfons ÄLSKAR den!!! Spendera ett par timmar med god fika är aldrig fel:-) och barnen får leka av sig, härligt härligt!!

    SvaraRadera
  3. Du kan väl höra av dej nästa gång du ska dit..Kanske jag och barnen kan komma dit då oxå...Kramis

    SvaraRadera