söndag 24 maj 2009

Behöver svalkas...Brandvarning i Valjehåla!!



Känns som jag behöver nåt kallt på mig...Jag brinner inombords, jag är så het!! Då menar jag inte het på det viset, utan varm, het, svettig....Kan inte minnas det va så första gången, men det finns nåt som heter att man kan bli det i slutet på graviditeten...I allafall är det jobbigt! Då kan sömnen, halsbrännan och foglossningen kasta sig i väggen, för detta ÄR värre....

Någon som har några tips, jag har försökt med en svalkande dusch..men men... Kan gärna inte gå naken här hela dagarna...Alla fönster har jag haft öppna, så nu är lilleman förkyld och Peter går ständigt och fryser...Och om inte det vore nog, så har vi hela Valjehålas flugor i vårt hus... Hade det vatt vinter ute, ja då hade kläderan flygit av och en naken gravidkossa hade gjort succé ute i trädgården!!! Ska ta ett stort glas isbitar och sutta på, kanske kan hjälpa en stund i allafall.... I WISH....

Pussel

1 kommentar:

  1. Prova stoppa några små handdukar i frysen och skiftar med så du alltid har en att byta til...kanske funkar?
    kram

    SvaraRadera