tisdag 12 maj 2009

I brist på annat innan kl 21...

Har funderat på en del "typiska" saker, som alltid händer eller sker...och jag är nog inte ensam...eller??

1. Varför ställer man sig alltid i fel kassakö
2. Varför ringer det alltid mitt i maten
3. Varför ringer det alltid när man är på dass
4. Varför får man alltid 2 st melittapåsar till kaffet, när man bara behöver 1 st
5. Varför går alltid solen i moln när man drar ner rullgardinen
6. Varför strålar alltid solen som faan när man drar upp rullgardinen
7. Varför ska flugor alltid vara i ens ansikte när dom har en hel värld att välja på
8. Varför är man alltid godissugen när man är utan godis
9. Varför vill man alltid ha sex när man inte kan
10. Varför är det alltid pissteven när man verkligen har tid att sitta där
11. Varför kommer det alltid en massa oförutsedda utgifter när man inte har råd till det
12. Varför kommer alla stora räkningar på en och samma gång
13 Varför är det oftast trist väder på helgen och fint i veckan
14. Varför tar man alltid ut fel semesterperiod
15. Varför tar man alltid för lite på sig när det är kallt
16. Varför tar man alltid för mycket på sig när det är varmt

Ja listan kan ju bli hur lång som helst!!! Men nu har jag inte tiden för det, för nu ska jag kolla på schlager, och hålla tummarna för Sverige!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Håller absolut med om mycket där! :-)Särskilt det där med flugorna åhh irriterande! konstigt är det, och ja listan kan fyllas på....
    Liz

    SvaraRadera
  2. Hehehe när du säger flugor, så kommer jag tänka på dom där äckliga "Hällarydsflugorna"...Dom är faan värst!!! Dom slipper ju jag, men inte du;-) Kram

    SvaraRadera
  3. mmm de va ju JUST dom jag syfta de på.... ;-) de gör mig galen!!!
    Ha de bra Kram Liz

    SvaraRadera
  4. Jag kan fortfarande inte fatta varför just DOM flugorna är så jobbigt!! Men det ska man väl inte göra heller, hua!! Ha det fint i solen, kram kram

    SvaraRadera