tisdag 5 maj 2009

Hit med en stuga för bövelen!!!!


Jag kan härmed intyga att OM vi inte får en stuga, ett hotellrum, eller nånstans att bo i hela Göteborg, just vår helg vi firar bröllopsdag...Då kommer jag bli grönare än grönast, ja värre än hulken, och jag kommer att utplåna hela staden inklusive Madonna!!!
För det är allt hennes fel att jag och min man och våra fina barn inte får plats nånstans i stadhelvetet, för att hon har valt just den helgen att åka till Götet för att tralla gamla visor och vresa upp sitt kärringakött!!!!! Frustrerad....nja en aning!!!!
Kramenbananen

2 kommentarer:

  1. hej
    har du hört med hotell ibis? hotellet är en båt. superfint och ett stenkast från stan. de är himla trevliga mot barnfamiljer dessutom!
    lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!!! Ska genast kolla:-) Kram

    SvaraRadera