torsdag 28 maj 2009

Tack Farmor...


Innan Alfons la sig ville han mannekänga lite för sin mor, han drog på dom häftiga shortsen, och alla tröjor och visade upp sig! Han tackar och bockar farmor för fina kläder, och det gör även mamma och pappa...och lillebror i magvärlden med såklart;-)


Kul att ha dig på en liten fikalika idag, det riktigt skiner om Alfons när farmor kommer på besök!!


Annars har det varit lugnt, vaknade igenproppad i näskontoret, letade nässpray- hittade ett! Nu kan jag iaf andas normalt...Lillbusen i magvärlden håller en jäkla låda och ibland får jag kolla mig själv mellan benen, för det känns som han tittar ut:-)

Imorgon välkomnar vi en ny vecka, se om storebror är laddad för att agera kameranisse....

Sen kommer farfar hem från sitt jobb, och drar iväg Alfons på golf- då ska jag lägga mig raklång och bara blunda!!! Ingen som ropar, inget som hörs...bara lugnet och jag..!


Nepp dax för en runda nässpray, ha att gott kärt folk!! Puss & Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar