söndag 24 maj 2009



Stängde dörren precis från en ganska så hysterikt förmiddag...Stängde ytterdörren efter att ha vinkat av den store klunsen och den lille...

Det store skulle på träning med småkillarna i Karlskrona, kommer hem vid 17 tiden...Den lille hängde med farfar på en golfrunda ett par timmar...Och jag stängde dörren till tystheten, till ensamheten och för en gång skull, kunde jag känna i mitt hjärta att detta är helt ok att tycka!!

Hur mycket jag än älskar, jag älskar så mycket att det gör ont, jag gör allt och lite till i älskandets mening...Men att få stänga dörren idag, till tysthet och ensamnhet, det va guld värt!!!!

Nu ska jag ta en kall dusch, för jag är så varm hela tiden...Känner mig nästan febrig...Men jag mår finemang, lite svettningar tillhör slutet på tjockistiden, så en lagom kall dusch ska det bli...Sen ska jag sätta mig i lugnan ro och skriva ner allt som ska inhandlas på Ikea, då vi ska dit på lördag...Har ju ett rum och inreda, Alfons nya- så här ska handlas!! Några smågrejer blir det klart till den lille med..:-)

Nu ska jag njuta ett par timmar, sen tillbaks till verkligheten..;-)

KRAMAR!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar