måndag 11 maj 2009

Trevlig dag i "Najsom"














Vilken lugn och härlig 4barns-mamma!! Hade jag haft 4 barn, så hade jag varit gammal och gråhårig för längesen, men inte Jenny inte! Fräsch som en rosenknopp, och inte ett spår på kroppen efter att ha fött 4 st barn...Lyckans ost!! Men ändå är hon på tok för hård mot sig själv, den rara människan...Men vad jag minns har hon alltid varit det, fast hon inte behöver...Men alla är vi olika...
Jag flyttade till Näsum när jag va 10 år, och där har jag bott som längst i min uppväxt, en härlig by med massor av minnen vart jag än fäster blicken...Och att man nu återvänder för att hälsa på en gammal klasskamrat, "hem till byn" känns helt fantastiskt, mycket att prata om, vrida tillbaks tiden, då vi va små...Och idag stod vi där på samma ställe, och kände oss "gamla"..:-)
Vi hade så trevligt och pojkarna fann varandra, så dom kommer hit till oss på fredag!! Har sagt att den här gången måste vi försöka hålla en bättre kontakt, vi bor ju så nära ändå...Och hon är den enda av mina gamla klasskompisar jag träffar, så vi får allt skärpa till oss lite...Men det blir ju lite annat att tänka på när man skaffar barn, och tänk då 4 st!!!
Bjuder på lite bilder under dagen!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar