onsdag 6 maj 2009

Vår lille "Tiger Woods"...


Har ju glömt lägga in den grymt coola bilden på vår lille golflirare, och hans nya golfbag han är så mallig över!! 2 st riktiga klubbor har han i den, en putter och en järnsjua och han är SÅ mallig!! Så nu är det golf om helgerna med papps eller farfar, så kärt så kärt...
Folk vänder sig om på golfbanan, lägger huvet på sne och ler så munnarna håller på gå runt när dom får se vår lille golflirare, men det är ju klart- för det måste ju se himla gulligt ut!!
Han har införskaffat sig sina hobbys, golf på vår & sommar, hockey på höst & vinter, ska bli himla kul att få följa....
Inatt sover han borta, han ville till Bigge så fort han vaknade imorse...Dit körde jag han vid 16 tiden, och han mår som en prins!!! Älskar verkligen att vara där, och jag förstår honom...
Imorgon ska jag passa på att städa av lite i omgångar, men även ta det lite lugnt...Ska ha en "Jennydag" då jag tar allt i min egen gravidtakt, skönt!! Alfons kommer framåt kvällen, och har säkert tusen saker att berätta:-)
Nu återstår Grey´s på menyn...Vågar jag ens titta?! Usch va böligt detta kommer bli, wish me luck!!
Just det!! Angående inlägget imorse, om ett gravidbesked...nepp, det blidde inget den här gången heller...Bättre lycka nästa gång!!!
Puss-kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar