fredag 15 maj 2009

En trevlig dag!!



Lagom till frukost kom min gamla vän Jenny med 2 av sina barn- lilla Tindra & Hampus...
Jag måste få skriva och uttrycka min känslor för vad jag känner för Jenny....Jag tycker det är så otroligt roligt och uppskattat att vi har kontakt, tänk vilken "gammal" kär vän!!! Vi va 10 år när vi träffades, tänk 22 års vänskap!!! Det är stort!
Vilken härligt go och underbar människa hon är, och vilken lugn och cool 4 barnsmamma, shit vilken donna!!!! I REALLY LIKE YOU HONEY!!!!!!!
Känner att jag skulle vilja träffa människan varje dag, känner nästan för att flytta ihop med henne!! Kanske lite väl överdrivet, men det är inte långt ifrån..;-)
Hon ska gifta sig i augusti, så vi har pratat bröllop så det har brunnit ur våra munnar! Visade lite filminspelningar, kort och planeringsgrejer för henne, och när hon fick se vår vigsel började hon gråta!! Söta vän....
Ska hem till henne i nästa vecka, och då får jag se hennes brudklänning, åhh!!!!!! Jag är ju såå svag för allt som har med bröllop att göra, och det är ju lite extra skoj att få komma med lite tips och ideér och kunna hjälpa en kär gammal vän...
Nu ska jag steka pannkakor till Alfons, han har "beställt" det av sin tjockismamma idag...Sen ska han och farfar ut på en golfrunda...
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar