lördag 16 maj 2009

Vemodigt...


Usch då, nu har jag gjort det....Jag har satt ut en annons på Smilla för att söka efter "rätt" ägare...Nu har jag gått och bollat fram och tillbaks sen förra sommaren, och det gör så ont att säga och erkänna att jag vill bli av med henne....

Jag vill ju att hon ska få ha det BRA!! Här hemma fungerar det inte längre, det är ohållbart, en katt ska inte behöva må dåligt för att hon inte får den kärlek som hon vill ha...


Har precis gråtit en sväng, mycket blandade känslor...usch usch usch, nu gråter jag igen...Aj va ont det gör i mitt hjärta!!

2 kommentarer:

  1. Det är ett svårt beslut men jag tror nog att du fattat det rätta. Eller märker du kanske den dagen du ska lämna bort henne att det är fel och då är det bara att ändra sig! Det ska bli så roligt ikväll! Ses snart gumman! Kram!

    SvaraRadera
  2. Förstår att detta gör Ont i ♥...
    Jam & Kram!!!

    SvaraRadera