tisdag 26 maj 2009


Fina bilder från en fin dag! Vid 9.30 kom dom kära vännerna på frukost, trevligt som tusan...
Därefter förflyttade vi oss ut i solen, och där blev vi kvar i några timmar...Barnen lekte och busade, 100 st små "Andybollar" ut på gräsmattan, allt från lekstugan skulle ut...Sen fick dom kladda med vatten, det gjorde dom klart till lera, men roligt hade dom...Och vi mammor kunde sitta i vår egen lilla värld och slappna av i solskenet...
Vilken underbar dag!!!!! Vilken underbar sommardag!!

Tack kära vänner för en fin solskensdag tillsammans med er!!!

Puss & Kram
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. tack själv kära du=) trevlig och härlig dag! lillmannen somnade så gott i bilen så vill jag lova=) pussåkram

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Är premiär på din blogg.....såg att du ibörjan av maj skrev att iår var det ett pojkår spännande är det ungefär varannat år? Vet du varför det blir så? Hur vet du att det blir en son till?

    SvaraRadera
  3. Hejsan Anonym...Är det varannat år, har fått för mig sen jag födde vår första son 2006 att det föds mer flickor...När jag va på förlossningen i v.30 och kollade UL, så pratade jag med en barnmorska där, som sa att det både va ett rekordår för bebisar, och att det föds fler pojkar i år än vanligt! I en kompis mammagrupp, är det bara pojkar förutom EN liten flicka...Och dom jag känner som har fötts nu i år är det pojkar förutom min kusin som fick flicka...Ja det är lustigt...Hur kan det bli så...Det kan man undra;-) Har du själv ngr barn?
    På UL i v.18 såg dom att det va en gosse därinne i magvärlden, sen på UL i v.30 sa dom det igen och jag fick se den lille "snotten"...Rätt häftigt att den här gången veta vad som ska komma ut!!
    Kram

    SvaraRadera